بجنورد؛

اسکان 14 هزار نفر در مدارس بجنورد در نوزوز 96

در نوزوز 96 ، حدود 14 هزار نفر در مدارس بجنورد اسکان یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال13 هزار و 886 نفر زائر حرم امام رضا (ع) و مسافر نوروزی در مدارس شهرستان اسکان داده شدند.

وی افزود : پذیرش زائران و مسافران از 27 اسفند ماه آغاز شد و تا 13 فروردین ماه در مدارس آموزش و پرورش بجنورد ادامه داشت.

اسدی با بیان اینکه در ستاد اسکان آموزش و پرورش اولویت اول اسکان با فرهنگیان بود ، گفت: در این ایام فرهنگیان با 9 هزار و 894 نفر در قالب 2 هزار و 749 خانوار بیشترین آمار اسکان در مدارس را به خود اختصاص داده است که در هزار و 898 کلاس پذیرش شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد همچنین به اسکان 860 خانوار کارکنان دولتی اشاره کرد و افزود: این خانواره ها با 3هزار و 93 نفر در 595 کلاس اسکان داده شدند

اسدی خاطر نشان کرد : 248 خانوار از سایر اقشار نیز با تعداد 890 نفر در ایام تعطیلات نوروز در 162 کلاس پذیرش شدند.

وی با اشاره به اینکه امسال پذیرش مسافران رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته است تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز همکاران ما در جهت اسکان زائران حرم امام رضا (ع) و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات 64 مدرسه در بجنورد را تجهیز و به مسافران خدمات رسانی کردند.

گفتنی است: مدارس شهرستان بجنورد در نوروز 96 بیش از 64 درصد از مسافرانی که در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شده اند را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.