بجنورد؛

اسکان 8 هزار نفر در مدارس بجنورد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از پذیرش حدود 8هزار نفر زائر حرم امام رضا (ع) در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: از 27 اسفند ماه الی 4 فروردین ماه تعداد دو هزار و 116 خانوار با تعداد 7 هزار و 609 نفر در مدارس آموزش و پرورش بجنورد پذیرش و اسکان داده شده اند .

وی با بیان اینکه در ستاد اسکان آموزش و پرورش اولویت اول اسکان با فرهنگیان است، افزود: در این ایام هزار و 515 خانوار فرهنگی با 5 هزار و 451 نفر بیشترین آمار اسکان در مدارس را به خود اختصاص داده است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد همچنین به اسکان 601 خانوار کارکنان دولت و سایر اقشار اشاره کرد و افزود: دو هزار و 158 نفر از این قشر در مدارس اسکان داده شده اند .

اسدی گفت: مدارس شهرستان بجنورد 66 درصد از مسافرانی که در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان خراسان شمالی پذیرش شده اند را به خود اختصاص داده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد یادآور شد: یکی از مدارس شهر بجنورد نیز برای پذیرش خانواده مصدومان و بیماران در نزدیکی یکی از بیمارستان های بجنورد آماده شده است و به صورت رایگان آنان را پذیرش می کند.

اسدی افزود: پذیرش مسافران در مدارس شهرستان تا صبح 12 فروردین ماه ادامه دارد و پس از آن به منظور آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان، زمان اسکان مسافران پایان می یابد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.