اصفهان؛

جان باختن 3 نفر در 25 ماموریت مرتبط با مسمومیت

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: 25 ماموریت مرتبط با مسمومیت با منوکسیدکربن انجام شد که متاسفانه 3 نفر در این حوادث، جان خود را از دست دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، اظهار کرد: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در مدت اجرای طرح امداد - سلامت نوروزی از تاریخ 25 اسفند 95 تا 13 فروردین 96 به 10 هزار و 379 ماموریت اعزام شدند که از مجموع این ماموریت ها، 3 هزار و 81 مورد، تصادفی و 7 هزار و 298 مورد، غیرتصادفی بود.

وی افزود: در این مدت، 25 ماموریت مرتبط با مسمومیت با منوکسیدکربن انجام شد که متاسفانه 3 نفر در این حوادث، جان خود را از دست دادند.

دکتر غفور راستین با اشاره به انجام 2 ماموریت امداد هوایی و انتقال 8 مصدوم به بیمارستان های استان توسط بالگرد امدادی، گفت: در طرح امداد- سلامت نوروزی اورژانس اصفهان در سال جاری، تعداد 17 ایستگاه سلامت در جاده های استان مستقر بود که در این مدت، پذیرای یک هزار و 798 مراجعه کننده بودند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با  تاکید به انجام 17 هزار و 423 ساعت استقرار پرسنل فوریت‌های پزشکی اصفهان در طرح امداد- سلامت نوروزی امسال، تصریح کرد: در این مدت، 12 مورد احیای موفق در سطح استان انجام شده است.وی با بیان اینکه در نوروز امسال، 66 هزار و 291 تماس امدادخواهی با شماره 115 استان اصفهان برقرار شد، خاطرنشان کرد: در مدت اجرای طرح امداد نوروزی سال 96 نسبت به مدت مشابه سال 95، تعداد کل ماموریت های اورژانس اصفهان 8 درصد، ماموریت های غیرتصادفی 9 درصد و ماموریت های تصادفی 6 درصد افزایش داشته است.

گفتنی است، اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در طرح امداد- سلامت نوروزی امسال به استعداد 133 پایگاه شهری و جاده ای، یک پایگاه امداد هوایی، 15 اتاق فرمان، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به امدادرسانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی پرداخت. 




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.