اصفهان؛

افزایش 20 درصدی مأموریت‌های اورژانس 115 اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از افزایش 20 درصدی مأموریت‌های اورژانس 115 اصفهان از 25 اسفند 95 تا روز هشتم فروردین ماه 96 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین  اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد- سلامت نوروزی از 25 اسفند 95 تا روز هشتم فروردین ماه، واحدهای امدادی فوریت‌های پزشکی اصفهان به 7 هزار و 499 مأموریت شامل 5 هزار و 281 مأموریت غیرتصادفی و 2 هزار و 218 مأموریت تصادفی اعزام شدند.

وی افزود: از مجموع مأموریت‌های انجام شده در این مدت، 6 هزار و 377 مورد، شهری و یک هزار و 122 مورد، جاده‌ای بوده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در دو هفته گذشته، 3 هزار و 393 نفر از امدادخواهانِ حوادث غیرتصادفی در بیمارستان‌های استان بستری و 870 نفر به صورت سرپایی توسط تکنسین‌های اورژانس درمان شدند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع مصدومان حوادث تصادفی نیز یک هزار و 825 نفر بستری و 157 نفر در صحنه حادثه درمان شدند.

راستین گفت: در 14 روز ابتدای اجرای طرح امداد – سلامت نوروزی در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، مجموع مأموریت‌های فوریت‌های پزشکی انجام شده در استان اصفهان 20 درصد، مأموریت‌های غیرتصادفی 24 درصد و تصادفی یک درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به چند مورد از سوانح اخیر بیان کرد:  21 دقیقه بامداد روز گذشته در حادثه برخورد پژو با گاردریل در محور حبیب آباد -اصفهان 6 نفر مصدوم شدند که شامل 2 مرد 3 زن و یک کودک بودند و به بیمارستان‌های کاشانی و امین اصفهان منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان یادآور شد: روز گذشته تصادف پژو و پراید در شهرستان لنجان ۴مصدوم و یک فوتی به همراه داشت، همچنین صبح امروز واژگونی پژو 405 در محور مبارکه - مجلسی به سمت بروجن منجر به مصدومیت 5 نفر شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.