اصفهان؛

پیام استاندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 12 فروردین

استاندار اصفهان در پیامی گفت :یوم‌الله 12 فروردین یادآور خلق حماسه سیاسی بزرگ به دست ملت قهرمان ایران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان رسول زرگرپور در این پیام آورده است: یوم‌الله 12 فروردین یادآور خلق حماسه سیاسی بزرگی به دست ملت قهرمان، متدین و ولایت‌مدار ایران برای استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و به یمن پیروزی انقلاب اسلامی، کم نظیر ترین همه پرسی تاریخ کشور برگزار و در سایه رای 2 / 98درصدی ملت خونی تازه در کالبد نظام تازه متولد شده جاری شد.

وی افزود: در روز 12 فروردین مردم همیشه در صحنه ، آگاه، هوشیار و انقلابی ایران اسلامی با انسجام و توکل بخدا و بهره مندی از دستورات الهی با شرکت در همه پرسی و مشارکت حداکثری خود در روزهای آغازین انقلاب قدرت و توان خود را به دنیا نشان دادند.

زرگر پور در قسمت دیگر پیام خود اظهار داشت: امروز خرسندیم که به رغم همه دشمنی ها و توطئه های دشمنان، در سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، سیاست های دولت تدبیر و امید و امنیت بی نظیر حاکم بر کشور ، ملت ما هر روز شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای جدید و افتخار آمیز در سطح ملی و بین المللی است.

 در روز12فروردین 1358 با رای اکثریت قاطع مردم ایران ، نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت.
در این روز ملت ایران با رای 98,2 درصدی خود به جمهوری اسلامی در همه پرسی رای دادند و به همین سبب این روز به نام «روز جمهوری اسلامی» نام گرفت.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.