کرمان؛

پیام نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان به مناسبت روز جمهوری اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان با صدور پیام مشترکی فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی با صدور پیام مشترکی فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.
متن پیام بدین شرح می باشد:

رفراندوم بزرگ ملت غیور و مومن ایران اسلامی در 12 فروردین 58، در حقیقت بیرق پرافتخار استقلال خواهی و تمنای آزادی و جمهوری اسلامی است که با "آری" 98.2درصد مردم، به زیباترین شکل به اهتزاز در آمد.
ملت ولایتمدار ایران اسلامی در 12 فروردین، لبیک گویان به ندای رهبر فقید خود، خط بطلانی بر همه استکبار و استعمار کشید و نشان داد که ملتی که انقلاب کرده، در دفاع از انقلاب خود همیشه ثابت قدم خواهد بود.
مردم انقلابی ایران اسلامی در سال های پس از معجزه بزرگ قرن نیز نشان دادند که انقلابی بودن با ذات آنها پیوندی ناگسستنی دارد و همین امر باعث شده که این انقلاب به الگویی جهانی تبدیل شود.
در این مجال حماسه آفرینی ملت ایران در 12فروردین 58 را گرامی داشته و ضمن آرزوی تداوم توفیقات و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای همه انقلابیون در جای جای ایران اسلامی و جهان اسلام طلائی ترین روزها را آرزومندیم.
آیت الله سید یحیی جعفری                                  علیرضا رزم حسینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان           استاندار کرمان

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار