بازدید معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از روند احداث ۴ بیمارستان خصوصی و خیرین

پیش از ظهرامروز معاون امورعمرانی استانداردر بازدید از ۴ واحد بیمارستانی ودرمانی بخش خصوصی آخرین وضعیت احداث و تکمیل این واحد‌ها بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه ؛معاون امور عمرانی از بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی خیرین امید، مرکزتخصصی جراحی محدود چشم آفتاب و بیمارستان فوق تخصصی شمس ارومیه و دی کلینیک بیمارستان میلاد بازدید و آخرین وضعیت ساخت و تجهیز این مراکزرا بررسی و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن‌ها به دستگاههای اجرایی مربوطه صادر کرد.
بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی میلاد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با استفاده از آخرین استانداردهای فنی در حوزه سلامت و ساخت بیمارستان‌ها در حال احداث است و برای ساخت آن بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه گزاری می‌شود.
ساختمان اصلی بیمارستان با ۲۶۰۰۰ مترمربع زیربنا شامل بخش‌های بستری، زایمان و جراحی، فیزوتراپی، آزمایشگاه، اداری و اورژانس و کلینک‌های تخصصی است که بخش دی کلینک آن بزودی به بهره برداری می‌رسد.
بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی خیرین امید در زمینی به مساحت ۱۴۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۲۰۰۰ مترمربع و در ۵ طبقه با اعتباری در حدود ۶۰۰ میلیارد ریال جهت ارائه خدمات عمومی و تخصصی به بیماران خاص احداث شده و بزودی به بهره برداری می‌رسد.
بیمارستان فوق تخصصی شمس نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب ۲ فاز طراحی شده است که فاز نخست آن با زیربنای ۴۵۰۰ متر مربع در ۶ طبقه با ظرفیت ۶۴ تخت بستری شامل بخش‌های جراحی عمومی و قلب، رادیولوژی، سی سی یو، آی سی یو، سی تو آنژیو گرافی، آزمایشگاه و اورژانس است که آماده بهره برداری است.
مرکز جراحی محدود چشم آفتاب نیز با زیربنای ۵۰۰۰ متر مربع در ۸ طبقه شامل ۶ اتاق عمل و بخش بستری زنان و مردان، آزمایشگاه و رادیولوژی با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال بخش خصوصی در ارومیه احداث شده و آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.