اردبیل؛

مهار آتش‌سوزی در اراضی جنگلی حاشیه رودخانه ارس

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان پارس‌آباد گفت: با همکاری و تلاش همکاران پاسگاه مرزی پیرایواتلو و محیط‌بانان شهرستان پارس‌آباد، آتش‌سوزی ایجاد شده در اراضی جنگلی حاشیه رودخانه ارس با موفقیت مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،هاشم میرزانژاد، در جریان مهار آتش‌سوزی ایجاد شده در حاشیه رودخانه ارس، اظهار کرد: علت دقیق این آتش‌سوزی مشخص نشده و با انجام بررسی‌های لازم توسط کارشناسان علت ایجاد این اتفاق در دست بررسی می‌باشد.

وی افزود: آتش‌سوزی ایجاد شده در اراضی جنگلی حاشیه رودخانه ارس اتفاق افتاده بود و طی آن در حدود یک هکتار از اراضی جنگلی واقع در شمال استان اردبیل دچار آتش‌سوزی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد تصریح کرد: با همکاری و تلاش همکاران پاسگاه مرزی پیرایواتلو و محیط‌بانان شهرستان، موفق به مهار آتش‌سوزی ایجاد شده در اراضی جنگلی شدیم.

میرزانژاد بااهمیت خواندن رعایت نکات ایمنی در هنگام ورود به مناطق جنگلی، یادآور شد: در صورت دقت و اهمیت مسافران و کسانی که در مناطق جنگلی حضور به هم می‌رسانند می‌توان جلوی بروز اتفاقات مشابه را گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.