اردبیل؛

آغاز طرح "کاشت نهال" در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: طرح "کاشت نهال" با هدف کاشت ۶۵ هزار اصله نهال در یک سال آینده با مشارکت تشکلهای مردم نهاد در اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم کاشت نهال در اردبیل اظهار کرد: طرح "کاشت نهال" با هدف کاشت 65 هزار اصله نهال در یک سال آینده با مشارکت تشکلهای مردم نهاد از سوی این مجموعه آغاز شده و هم‌اکنون با شعار «همه با هم زندگی بیافرینیم» انجام می‌شود.

وی افزود: در قالب اجرای طرح "کاشت نهال" بیش از پنج هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر در مجموعه گردشگری دریاچه شورابیل اردبیل کاشته می‌شود که با هدف سالم‌سازی محیط و توسعه و گسترش فضاهای سبز شهری در نظر گرفته شده و یکی از این طرحها کاشت نهال با مشارکت تشکلهای مردم نهاد است که طبق ارزیابی‌های انجام شده انتظار می‌رود بسیار موفق عمل کند.

شهردار اردبیل بیان کرد: با اجرای این طرحها انتظار داریم میزان فضای سبز شهری اردبیل به وضعیت مطلوبی برسد و امیدواریم طی سال 96 کاشت بیش از 65 هزار اصله نهال را در اردبیل و در مناطق چهارگانه به اجرا درآوریم و سرانه فضای سبز را به ازای هر نفر از 7.7 متر مربع به 8.3 متر مربع برسانیم.

لطف‌اللهیان با اشاره به این‌که در حال حاضر فضای سبز اردبیل بیش از 373 هکتار است، بیان کرد: هدف از توسعه فضای سبز افزایش مشارکت آموزشهای عمومی تشکلهای مردمی است که نتایج خوبی در پی داشته و در طول هفته منابع طبیعی باحضور تشکلهای مردمی، جامعه پزشکان و ورزشکاران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم به تمامی اهداف خود در رابطه با میزان فضای سبز شهری برسیم و شاهد بهبود وضعیت عمرانی و گردشگری منطقه باشیم که برای تحقق این موضوع نیازمند همکاری و مشارکت مسئولین و عموم مردم هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.