زنجان؛

اولین مدال طلای سال 96 بر گردن کمان گیر زنجانی

دبیر هیئت تیر و کمان استان از کسب یک مدال طلا و یک برنز توسط بانوی کمان گیر استان خبر داد ..

شربیانی دبیر هیئت تیر و کمان استان زنجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛ گفت : رقابت های کاپ آسیایی از ۲۹ اسفند سال گذشته در بانکوک تایلند آغاز و دیروز ۴ فروردین با کسب مقام قهرمانی انفرادی کامپوند این رقابت ها توسط خانم پریسا براتچی نماینده شایسته استان ادامه یافت .

وی افزود : نماینده شایسته استان با استراحت در دور اول، در مرحله یک شانزدهم مقابل کمانداری از چین پیروز شد که در مرحله یک هشتم در دیدار با کماندار هندی با تیر طلایی پیروز شد و راهی یک چهارم شد.

دبیر هیات تیر و کمان زنجان ادامه داد:کمانگیر زنجانی در مرحله یک چهارم مقابل کماندار چین تایپه قرار گرفت و با برتری ۱۴۳ بر ۱۴۱ به نیمه نهایی صعود کرد.

شریبانی خاطر نشان کرد:براتچی در ادامه مقابل نماینده هند هم پیروز شد و به فینال راه پیدا کرد و این ورزشکار خوب زنجانی در بازی فینال با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ مقابل نماینده فیلیپین پیروز شد و مدال طلا انفرادی این مسابقات را کسب کرد.

وی بیان کرد : در قسمت میکس تیم این مسابقات تیم ایران متشکل از اسماعیل عبادی و پریسا براتچی توانستند در دیدار رده بندی با شکست تیم روسیه مدال برنز این قسمت را کسب کنند.

شربیانی یادآور شد : این رقابت ها سهمیه ورودی مسابقات جهانی world games است که هر چهارسال یکبار برگزار می شود و امسال کشور لهستان میزبان این مسابقات است ، براتچی ورزشکار پر امید زنجانی با کسب مدال طلا انفرادی این مسابقات توانستند سهمیه ورودی به این مسابقات را کسب نماید .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.