کاهش حمایت از ترامپ در میان گروه‌های اصلی طرفدار

بر اساس جدیدترین نظرسنجی، ترامپ طی دو ماه اخیر بخشی از پایگاه اجتماعی خود را در میان جمهوری‌خواهان و مردان سفیدپوست از دست داده است.

کاهش حمایت از ترامپ در میان گروه‌های اصلی طرفداربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از کاهش محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در میان گروه‌هایی است که بیشترین حمایت را در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر از وی به عمل آوردند.

بر اساس نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک آمریکا، ترامپ طی دو ماه اخیر یعنی از زمانیکه وارد کاخ سفید شده، بخشی از پایگاه اجتماعی خود را در میان جمهوری‌خواهان و مردان سفیدپوست از دست داده است.

این در حالیست که طبق آمار، این دو گروه نقش مهمی در پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایفا کردند.

بر اساس نظرسنجی انجام‌شده، حمایت از ترامپ در میان طرفداران حزب جمهوری‌خواه و مردان سفیدپوست حدودا 10 درصد نسبت به دو ماه گذشته کاهش یافته است و انتظار می‌رود در آینده نیز این روند نزولی ادامه یابد. 

در این نظرسنجی، تنها 25 درصد از پرسش‌شوندگان عنوان کردند که ترامپ از روسای جمهور قبلی آمریکا راستگوتر است و در مقابل، 75 درصد معتقد بودند که او بدون آنکه سندی برای اثبات ادعاهای خود داشته باشد به بیان اظهارات خلاف واقع می‌پردازد.

موسسه گالوپ نیز در جدیدترین نظرسنجی خود که هفته گذشته منتشر شد، میزان محبوبیت ترامپ را تنها 37 درصد اعلام کرد که پایین‌ترین سطح از زمان پیروزی او در انتخابات 2016 است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار