شهرکرد؛

برف بهاری راه ارتباطی ۳۰ روستای کوهرنگ را مسدود کرد

به دنبال بارش برف بهاری و کولاک، راه‌های ارتباطی ۳۰ روستا در شهرستان کوهرنگ مسدود شد. اه ارتباطی ۱۵ روستا در دهستان موگویی،این شهرستان مسدود شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ گفت: به دنبال بارش اولین برف بهاری و کولاک طی دو روز گذشته در این شهرستان، راه‌های ارتباطی ۱۵ روستای دهستان موگویی، ۸ روستا در منطقه لبد بخش بازفت، ۶ روستا در منطقه سه جو و گاوشیر و روستای گل سرخ در بخش دوآب صمصامی مسدود شد.

وی افزود: از صبح امروز جمعه ۴ فروردین ۹۶ عملیات بازگشایی این گردنه‌ها و امدادرسانی به افراد گرفتار در برف، توسط هشت اکیپ نیروهای راهداری و امدادگران جمعیت هلال احمر با بیش از ۴۰ دستگاه خودروی برفروبی سنگین در حال انجام می‌باشد.

زمانپور اضافه کرد: به دلیل وجود کولاک و لغزنده بودن جاده‌ها رفت و آمد خودرو‌ها از گردنه‌های چری و شاه منصوری در محور چلگرد به استان خوزستان و مرکز شهرستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد: به دلیل بارش سنگین برف، برخی مناطق شهرستان نیز دچار قطعی برق و تلفن شده است.

بارش برف و باران از عصر روز چهارشنبه ۲ فروردین در شهرستان کوهرنگ آغاز شد و حدود ۴۸ ساعت ادامه داشت.
 
کوهرنگ از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با ۳۵ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار