افزایش تعداد مشتکان گاز در خراسان جنوبی

مجموع مشتركان گاز در خراسان جنوبی به 224 هزار مشترک افزایش یافته است.

افزایش تعداد مشتکان گاز در خراسان جنوبیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: حدود 10 هزار مشترک جديد گاز، از آغاز امسال در خراسان جنوبی اضافه شده است که با جذب اين تعداد مشترک، مجموع مشتركان گاز در خراسان جنوبی به 224 هزار مشترک افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 99 درصد خانوار شهری و 53 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز بهره مندند افزود: هم اكنون عملیات گازرسانی به 285 روستای دیگر در استان در حال انجام است .


هاشمی گازرسانی به واحدهای صنعتی را از دیگر اولویت های این شرکت عنوان کرد و گفت : برای جایگزینی سوخت مایع با گاز طبیعی تا کنون 590 واحد صنعتی و تولیدی در خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و بر اساس برنامه ریزی ها مقرر شده برای گازرسانی به حداقل 500 واحد صنعتي و توليدي دیگر استان در سال جاري اقدام شود.


مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 940 میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده است گفت: 85 درصد گاز استان در بخش های نیروگاهی، صنعتی و سیمان مصرف شده است.


وی به طرح های گازرسانی به شهرک های صنعتی اشاره کرد و افزود: هم اکنون 10 شهرک صنعتی استان گاز رسانی شده و گازرسانی به شهرک صنعتی مود نیز در دست اجرا است.

انتهای پیام/ک

جذب حدود 10 هزار مشترک جدید گاز در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.