گفتگوهایی از جنس نوروز؛

سهراب نژاد:شماره مزاحم هایم را مسدود کردم/ پای قورباغه بدترین غذای تایوان بود

ملی پوش سابق بسکتبال درباره حال و هوای عید نوروز امسال و مشکلات بسکتبال درد و دل کرد.

سهراب نژاد:شماره مزاحم هایم را مسدود کردم/ پای قورباغه بدترین غذای تایوان بودبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حامد سهراب نژاد ملی پوش سابق بسکتبال کشورمان که اکنون بازیکن تیم شهرداری اراک است در گفتگو دوستانه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره حال و هوای نوروز گفت.


سال 95 برای شما چگونه بود؟

سال 95،سال خوبی بود البته از نظر شرایط کاری و مالی برای بسکتبال اصلا خوب نبود.امیدوارم در سال 96 اتفاق های بهتری برای این رشته ورزشی پر طرفدار بیفتد.

تعطیلات نوروز را به کجا می روید؟

طبق روال همیشه در هفته اول عید برای سر زدن به پدر و مادرم به سنندج می رویم و در هفته دوم هم تمریناتم در اراک را پیگیری می کنم.

عجیب ترین سوالی که از شما پرسیده شد؟

زمانی که شرایط مالی باشگاه اراک خوب نبود،خبرنگاری با من تماس گرفت و گفت،خوب باشگاه پولتان را ندهد،شما چرا در زمین حاضر نمی شوی؟من هم در جواب گفتم،اگر خبرگزاری پولتان را ندهد باز هم شما به شغلتان ادامه می دهی؟او هم در کمال ناباوری پاسخ داد بله پولم را هم ندهند باز هم به حرفه خبرنگاری ادامه می دهم.سوال و همچنین جواب این خبرنگار واقعا برایم جالب بود.
اما ما بازیکنان منبع درآمدمان از همین راه است.من اگر مطالباتم را به موقع دریافت نکنم شرایط زندگی برایم بسیار دشوار خواهد شد.

اولین عیدی را به چه کسی می دهی؟

همیشه موقع سال تحویل اولین عیدی را به دخترم ملیسا و پسرم پارسا که تمام زندگی من هستند می دهم.

اهل آشپزی هستی؟

اگر فرصت کنم و حوصله داشته باشم حتما آشپزی می کنم.

کدام غذا را بهتر از همه درست می کنی؟

طبق گفته دوستان چیزبرگر و پاستا را خیلی خوب درست می کنم.البته درست کردن چیزبرگرهای من مخصوص است و با باربیکیو درست می کنم.

عجیب ترین غذایی که خوردی چه بود؟

سفرهای خارجی که با تیم ها رفتیم غذاهای عجیبی را تجربه کردیم. در یکی از سفرها در تایوان،گارسون بهترین غذا را به معرفی کرد،وقتی غذا را آوردند شبیه بال مرغ بود.از او پرسیدیم این چه غذایی است؟گفت پای قورباغه!!!!

عجیب ترین شایعه ای که درباره خودت شنیدی؟

اوایل فصل لیگ برتر شایعات زیادی می شود.مثلا بعضی از مربی ها تماس می گیرند و می پرسند مصدومیت تا چه حدی است؟در صورتی که من اصلا مصدوم نبودم.این شایعات شیطنت برخی از اصحاب رسانه و مربیان است که البته ما بازیکنان به این شایعات عادت کردیم.

خوش تیپ ترین بسکتبالیست؟

تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودم اما خوب نمی توانم اسم شخص خاصی را نام ببرم زیرا که سایر دوستانم ناراحت می شوند.

در برابر شوخی های بی ادبانه چه واکنشی نشان می دهی؟

بستگی دارد که چه شخصی با من شوخی کند اگر از دوستان نزدیکم باشد به طور حتم دلگیر نمی شوم.

شماره تلفنت تا حالا لو رفت؟

بارها این اتفاق برایم افتاده است.به مزاحم های تلفنی ام  چند بار تذکر دادم که تماس نگیرند اما بعد از اینکه دیدم تذکرم را جدی نمی گیرند شماره آنها را مسدود می کردم.

متولد چه ماهی هستی؟خصوصیات ماه تولدت چیست؟

متولد اردیبهشت هستم.در مجلات و روزنامه ها مطالب زیادی درباره اردیبهشتی ها خواندم.افراد آرام و مهربانی هستند اما وقتی عصبانی می شوند هیچ چیزی جلودارشان نیست.

تفریحت چیست؟

بهترین تفریح من کوه نوردی است، مخصوصا در تابستان با دوستانم به کوه نوردی و طبیعت گردی می روم.

آرزویت در سال 96؟

آرزو  می کنم در سال جدید تمام مردم در سلامتی کامل که گران بهاترین دارایی انسان است به سر ببرند و امیدوارم که برای من و خانواده ام سالی پر برکت و سلامتی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار