گفتگوهایی از جنس نوروز؛

اوشین ساهاکیان:عید را با دوستانم سپری میکنم/ در جمع دوستان یک شیطون هم داریم/توصیه های راهنمایی و رانندگی را باید جدی گرفت

ستاره های بسکتبال درست مثل ظاهر درشت و تنومندشان، دلهای بزرگی هم دارند،اوشین هم یکی از همین دل بزرگ های ورزش است.

استراحت اولویت من در سال 96 است!//ویژه نوروز///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوشین ساهاکیان ستاره بسکتبال کشورمان نقش بسزایی در موفقیت تیم ملی و تیم های باشگاهی داشته است و قصد دارد روند رو به رشدش را در سال 96 هم ادامه دهد.

ایام عید بهانه ای شد تا گپ و گفت خودمانی با این ستاره بسکتبال داشته باشیم.

ساهاکیان درباره اوضاع و احوالش در سال 95 اظهار داشت:سال 95 سالی پرفشار برای ما بود و تمام بازی ها پشت سر هم برگزار می شد بنابراین در سال جدید دوست دارم  فقط استراحت کنم و به زندگی خود بپردازم.

اوشین ساهاکیان درباره حال و هوای عید گفت:حال و هوای پیش از عید نوروز را خیلی دوست دارم و از شادی مردم خرسند می شوم که پرجنب و جوش در حال خرید کردن وسایل عید هستند.از یک نظر برایم عید جالب است اینکه اکثر مردم هرسال از تمام توان مالی خود استفاده می کنند تا  بهترین خریدها را انجام دهند و وسایل خود را نو و نوار کنند.


ستاره بسکتبال کشورمان درباره اینکه امسال به مسافرت می رود یا خیر عنوان کرد:تعطیلات عید برای ما بسیار کم است و از هفته دوم باید تمرینات خود را دوباره پیگیری کنیم.ترجیح می دهم امسال در خانه بمانم و استراحت کنم زیرا که جاده ها به خصوص جاده شمال بسیار شلوغ و خسته کننده است.امسال هم خانواده ام در ایران نیستند و باید با دوستانم ایام عید را سپری کنم.

 ساهاکیان در پاسخ به این سوال که  دوست دارد ایام عید را با خانواده یا دوستان سپری کند بیان کرد:به علت اینکه خانواده ام در ایران نیستند به طور حتم باید عید با دوستانم سپری کنم.سال گذشته هم همین شرایط را داشتم و با دوستانم به شمال کشور رفتم.امسال هم اگر شلوغی های جاده را بتوانم تحمل کنم به شمال خواهم رفت.اما در کل آدمی هستم که یک دفعه و بدون برنامه تصمیم می گیرم و شاید بدون برنامه ریزی قبلی به مسافرت بروم! 

ملی پوش بسکتبال درباره روز 13 بدر گفت:خاطرات زیادی از این روز دارم وقتی با دوستانم دور هم جمع می شویم شیطنت های خاصی انجام می دهیم،مثلا یک نفر که شیطون جمع است روز بعد از تعطیلات عید را به یادمان می آورد و به شوخی می گوید:"بخورید بخورید که از فردا دوباره تمرین کردن و دویدن در زمین شروع می شود" آن موقع است که  حسابی حالمان گرفته شده و پرخوری را کنار می گذاریم.


ساهاکیان درباره  توصیه اش به هموطنان در ایام عید بیان کرد:از هموطنانم درخواست می کنم برای حفظ جانشان به توصیه های راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند تا آمار تصادفات در عید 96 کمتر شود. 

ستاره بسکتبال کشورمان در پایان گفت:پیشاپیش عید نوروز را به همه مردم ایران تبریک می گویم امیدوارم سال جدید، سالی پر از خیر و برکت باشد و همه به آرزوهایشان برسند.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار