ساهاکیان: حدادی ستون تیم ملی بسکتبال است

ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: حامد حدادی ستون تیم ملی است و نبودش در تیم ملی احساس می شود.

اوشین ساهاکیان:حدادی ستون تیم ملی بسکتبال است ویرایش///اوشین ساهاکیان ملی پوش بسکتبال در خصوص رقابت های غرب آسیا و وضعیت فعلی تیم ملی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای حضور در مسابقات غرب آسیا زمان بسیار کم است اما ما همه تلاشمان را می کنیم تا عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشیم.

وی افزود: تیم ملی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تالار آزادی تمرین می کند. کادر فنی در نوبت صبح  نکات تکنیکی را با بازیکنان تمرین می کنند و بعدازظهر هم به همانگی تیم می پردازند. اما با این تفاسیر تمام نگرانی ما این است که در این مسابقات به خوبی ظاهر شویم.

ساهاکیان درباره نبود حامد حدادی در این رقابت ها گفت: حامد حدادی ستون تیم ملی است و نبودش واقعا احساس می شود، اما او هم در چین، درگیر تیم خودش است. امیدوارم در بازی های بعدی به تیم بپیوندد.

ملی پوش بسکتبال عنوان کرد: تیم های اردن و لبنان حریفان اصلی ما در این رقابت ها هستند و به دلیل اینکه بازیکنان خارجی هم در ترکیب تیم خود دارند کار ما سخت تر خواهد بود.

وی درخصوص انصراف شاهین طبع از هدایت تیم ملی گفت: ترجیح می دهم وارد مسائل حاشیه ای نشوم اما شاهین طبع همیشه دوست دارد به تیم ملی کمک کند و هیچ گاه از مسئولیت شانه خالی نکرده اما ما فقط بازیکن هستیم و باید در هر شرایطی با هر سرمربی برای تیم ملی کشورمان به میدان برویم.

ساهاکیان در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما در این رقابت ها قهرمانی است، اما باید بدانیم کسب این قهرمانی شانسی نیست و تمام بازی های ما بستگی به حریفان مقابل دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار