گفتگوهایی از جنس نوروز:

آرش مجیدی: فوتبال زبان مشترک بین المللی است/ عاشق پاراگلایدر و کوهنوردی هستم/ قله دماوند را 2 بار فتح کردم

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: فوتبال زبان مشترک بین المللی است اما ناراحتم که با این زبان آشنایی ندارم.

آرش مجیدی: فوتبال زبان مشترک بین المللی است/ عاشق پاراگلایدر و کوهنوردی هستم/ قله دماوند را 2 بار فتح کردمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران آرش مجیدی بازیگر سینما و تلویزیون در مصاحبه نوروزی از علاقه خود به رشته های پاراگلایدر و کوهنوردی خبر داد. مصاحبه وی با باشگاه خبرنگاران را میخوانید:
 
رابطه ای با فوتبال دارید؟

متاسفانه از دوران کودکی و نوجوانی نتوانستم با فوتبال ارتباط برقرار کنم و البته این امر جای افتخار ندارد چراکه فوتبال به یک زبان مشترک بین المللی تبدیل شده و از این که با این زبان آشنا نیستم، رضایت ندارم. تاکنون نه فوتبال بازی کرده ام و نه بازی های فوتبال را دیده ام.

در کل رابطه شما با سایر ورزش ها چگونه است؟

ورزش های انفرادی به ویژه پاراگلایدر و کوهنوردی برای من جذابیت فوق العاده ای دارد و به شدت این 2 رشته را دنبال می کنم. در این سال ها بیشتر اوقات فراغتم را به پاراگلایدر و کوهنوردی اختصاص داده ام و برای سال 96 هم صعود های انفرادی و پرواز در قله ها را در برنامه دارم.

موفق به فتح کدام یک از قلل کشورمان شده اید؟


قله دماوند را 2 بار فتح کردم. بینالود، سبلان، سرخک، شیرکوه، الوند، سیلان دیگر قللی هستند که موفق شده ام لذت شیرین فتح آن ها را بچشم.

ورزش دیگری را هم دنبال می کنید؟


در میان ورزش های سالنی به تازگی اسکواش را شروع کرده ام و عضو تیم اسکواش هنرمندان هستم. اعتقاد دارم این رشته فوق العاده جذاب و نفس گیر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار