خدمات رسانی هلال احمر مازندران به 20 هزار گردشگر نوروزی

جمعیت هلال احمر مازندران به 20 هزار گردشگر نوروزی خدمت رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مازندران از اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در25اسفند تا کنون بیش از 20 هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی با مراجعه به پایگاهها و پست‌های مزبورخدمات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: 17هزار و 153 نفر با مراجعه به ایستگاههای ایمنی و راهنمایی مسافرین،یک هزارو 36 نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت،827 نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، 994 نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک و 11 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب یار خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : تاکنون 14 هزاربسته فرهنگی، بروشور های امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

اکبری افزود: 400 نفر عضو جوان جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات مزبور در پست‌های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

وی گفت: این جمعیت از آغاز طرح‌های نوروزی تا 28اسفند به 54 حادثه پوشش امدادی داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاهها و پست های امداد و نجات نیز موفق شدند به 24 حادثه جاده ای،یک حادثه کوهستان و29 فقره نیازامدادی مراجعین به پایگاههای مزبور خدمات ارائه دهند.

اکبری افزود: در این مدت 25 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 120 نفر خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

وی گفت: در این عملیات‌ها 232 نفراز امدادگران و نجاتگران در قالب 61 تیم مجهز امدادی با بکارگیری و 31 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.