ساری،

پیوستن توریست ها به کمپین ملی نه به تصادف جاده ای

معاون امور جوانان هلال احمر مازندران از پیوستن توریست های کشور مالزی به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای در نخستین روز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لیلی احمدی با اشاره به مسافرپذیر بودن این استان در طول سال به ویژه تعطیلات نوروز، گفت: مازندران به جهت تنوع اقلیم جغرافیایی همه ساله پذیرای مسافرین و توریست های زیادی از داخل و خارج از کشور است.

وی با اشاره به اجرای کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی برای دومین سال متوالی افزود: این کمپین در نوروز ۹۶ با رویکرد جدیدی در راستای بهبود رفتارهای ترافیکی اجرایی شده است و در نخستین روز اجرای این طرح توریست های کشور مالزی که به پست ایمنی و سلامت شهرستان سیمرغ مراجعه کرده بودند به این کمپین علاقمند شده و با امضای میثاق نامه به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای پیوستند.

معاون امور جوانان هلال احمر استان مازندران گفت: ۳۰ پایگاه ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، نوروز 96 در استان مازندران با تمام توان عملیاتی تیم های بشردوستانه و استفاده از فناوری های نوین در کمک به سفری ایمن و سالم، با هدف تامین امنیت روانی و کاهش تلفات انسانی و در راستای رفاه حال مسافرین نوروزی خدمات ارائه می کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار