ساری،

افزایش سرمایه اجتماعی در اولویت فعالیتهای هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: افزایش سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر به عنوان یک مولفه بسیار مهم و راهبردی باید اولویت نخست همه فعالیتها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری در جلسه شورای مدیران این جمعیت با اشاره به خدمات متنوع هلال احمر در فصول مختلف گفت: افزایش سرمایه اجتماعی به منظور نیل به اهداف برنامه های اجرایی یک ضرورت است و این مهم از طریق مولفه هایی نظیر افزایش اعتماد عمومی، توسعه مشارکت های مردمی، توسعه و تقویت روحیه داوطلبی، افزایش شبکه سازی و تقویت پیوندهای غیررسمی قابل تحقق است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: یکی از مسائل مهم در فرآیند فعالیتهای داوطلبانه، اهتمام به ارزش و کیفیت فعالیتها با لحاظ نمودن میزان مشارکت مردمی است.

اکبری افزایش میزان مشارکت عمومی را در اجرای برنامه های جمعیت هلال احمر یک شاخص مهم در ارزیابی فعالیتها برشمرد و گفت: این مولفه در داشبورد مدیریتی جمعیت هلال احمر به عنوان یک شاخص مهم لحاظ می شود و همه مدیران در سطوح مختلف باید بدان اهتمام لازم و کافی داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت همپایی همه مدیران با سرعت تغییرات در محیط پیرامونی خود گفت: در دنیای مدیریت و رهبری کسی که تغییر ایجاد می کند در حقیقت رهبری می کند و لذا همگامی و درک سرعت تغییرات یک مقوله مهم در فرآیند مدیریت و رهبری است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار