مشهد؛

افزایش اعتبارات خراسان رضوی در بودجه ۹۶

استاندار خراسان رضوی از افزایش اعتبارات استان در بودجه سال ۹۶ خبر داد.

افزایش اعتبارات خراسان رضوی در بودجه ۹۶به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛علیرضا رشیدیان در دهمین جلسه ی شورای برنامه ریزی و توسعه ی استان با اشاره به ابلاغ دو رقم جدید به استان در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: از این طریق می توان برای کاهش مشکلات استان قدم برداشت.
 
وی تخصیص بودجه به منظور رفع بدهکاری دستگاه های دولتی و اجرایی به شهرداری ها را اقدامی ارزشمند از سوی دولت عنوان کرد .
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه ی خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در بودجه ی 96 به بیان آخرین وضعیت اعتبارات استان در سال آینده پرداخت.
 
رضا جمشیدی حجم اعتبارات  جاری و عمرانی استان در سال جاری را هزار و 674 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تا کنون 949میلیارد تومان معادل 57 درصد از آن تخصیص یافته است.
 
وی همچنین مجموع اعتبارات هزینه ای استان را 513 میلیارد تومان اعلام کرد که تا کنون 518میلیارد تومان معادل 101درصد از آن تخصیص یافته است.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی ادامه داد: از 259 میلیارد تومان سایر هزینه های استان تا کنون86 درصد در اختیار استان قرار گرفته است .
 
جمشیدی  در ادامه مجموع اعتبارات تملک دارایی سرمایه استان را  1161میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان اعتبار تا کنون 431میلیارد تومان معادل 37.2 درصد تخصیص پیدا کرده است.
 
وی همچنین اعتبارات حقوق و مزایای کارکنان رسمی و پیمانی  را  254میلیارد تومان بیان کرد که تا کنون 116درصد از آن محقق شده است.
 
 دبیرشورای برنامه ریزی وتوسعه خراسان رضوی  تصریح کرد: این افزایش تخصیص به جهت حقوق معوقه کارکنان است .
 
جمشیدی بابیان این که تخصیص اعتبارات پیوست قانون استان 406 میلیارد تومان معادل63 درصد است، اضافه کرد : تخصیص اعتبارات دو درصد نفت وگاز 100 درصد و سایر اعتبارات استانی 50 درصد می باشد.
 
وی تخصیص بازپرداخت اموال منقول و غیر منقول دولتی را100درصد اعلام کرد و افزود: همچنین تسویه بدهی های دولت به بانک ها ، پیمانکاران و شهرداری ها  با تخصیص 100درصد و اعتبارات بازارچه های مرزی با 68درصد محقق شده است.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دو ابلاغ جدید به استان در خصوص پرداخت بدهی های دولت به بخش غیر دولتی و ماده 12مدیریت بحران اظهار داشت: بر این اساس اعتبار لازم جهت پرداخت بدهی های دولت به بخش غیر دولتی با تخصیص  100درصد، تحقق یافته است.
 
وی همچنین گفت: 91 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل  اعتبارات ماده 10و 12  جهت اجرای پروژه های رفع تنش آب به استان ابلاغ شده است.
 
انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.