باافتتاح دو هزار واحد مسکن درابتدای سال 96 صورت می گیرد؛

مختومه شدن پرونده مسکن مهر درآذربایجان غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت:پرونده مسكن مهر آذربايجان غربی با افتتاح دو هزار واحد مسكن مهر باقی مانده در ابتدای سال 96 مختومه می شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ داريوش نصر در نود و پنجمين جلسه شوراي تامين مسكن استان با اعلام اين خبر گفت: تاكنون هفت هزار واحد از نه هزار واحد مسكن مهر كه تعهد شده بود تا پايان سال 95 افتتاح مي شود، به متقاضيان تحويل داده شده است و با افتتاح دو هزار واحد مسكن مهر باقي مانده در ابتداي سال 96 پرونده مسکن مهر در آذربایجان غربی مختومه مي شود.

وی افزود: عملكرد حوزه مسكن و املاك استان در ارزيابي سال 94 ادارات كل راه و شهرسازي استانها از سوي سازمان ملي زمين و مسكن در جايگاه 32 كشوري قرار داشت كه امروز با رفع مشكلات مساكن مهر استان و رعايت حقوق شهروندي در حوزه املاك و حقوقي در جايگاه هشت كشوري قرار دارد.

نصر، حل و فصل مشكلات و مسايل نزديك به يك هزار و 500 واحد از پروژه هاي سه جانبه خودمالكي را جهشي در تسريع تكميل مساكن مهر استان دانست و تصريح كرد: 240 واحد از پروژه هاي سه جانبه خودمالكي مشكل دار مهلت داده شده تا ارديبهشت سال 96 در صورت پيشرفت 15 درصدي از تسهيلات بانكي بهره مند مي شود.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در خصوص آخرين وضعيت پروژه هاي مسكن مهر آذربايجان غربي تصريح كرد: روند پيشرفت اجرايي مجموع 51 هزار و 914 واحد طرح مسكن مهر استان با 90 درصد در حال اجراست.

نصر با اعلام اينكه 11 هزار و 40 واحد از مجموع پروژه هاي مسكن مهر استان در شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت با 99 درصد پيشرفت اجرايي احداث شده، گفت: ساخت 26 هزار و 159 واحد به شكل تعاوني مسكن مهر و 14 هزار و 715 واحد از طريق خودمالكي و گروهي از 86 درصد پيشرفت اجرايي برخوردار است.

نود و پنجمين شوراي تامين مسكن آذربايجان غربي باحضور معاون امور عمراني آذربايجان غربي، مديركل راه و شهرسازي استان و جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي و بانكهاي عامل برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.