ساری،

صدور گواهینامه سیستم یکپارچه مدیریتی در اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از تایید صدور گواهینامه سیستم یکپارچه مدیریتی (IMS ) برای دوره سوم این اداره کل در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیاوش رضوانی افزود: گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه در بندر نوشهر، شامل گواهینامه سیستم‌های مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸، سیستم مدیریت زیست محیطی بر مبنای استاندارد ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی بر مبنای OHSAS ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ می‌باشد که برای دوره سوم صادر شد.

وی افزود: بندر نوشهر به منظور ارائه خدمات مناسب و افزایش رضایت و اطمینان ذینفعان، با استقرار، اجرا، نگهداری و بهبود اثربخش سیستم مدیریت یکپارچه، خود را ملزم به بهبود مداوم در عملکرد کیفی، ایمنی و زیست محیطی و تبعیت از کلیه الزامات قانونی دانسته است.

  1. مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: مشتری‌مداری، ارتقای سطح کیفیت خدمات و افزایش میزان پاسخگویی، افزایش ظرفیت و توان عملیاتی از طریق تامین زیر ساخت‌های مناسب و نیروی انسانی کارآمد، ارتقاء بهره‌وری، حذف یا کاهش ریسک خطرات ناشی از عملیات تخلیه و بارگیری و ... از مهمترین اهداف اجرای سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) می‌باشد.IMS اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفند ماه توسط ممیزین شرکت CB (KQR) مورد ارزیابی و ممیزی قرار گرفت.

سیاوش رضوانی گفت: با عنایت به تغییرات در ویرایش جدید استانداردها ، ارتقا سیستم در مدیریت یکپارچه اداره کل در سال ۹۶ در دست اقدام است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار