ساری،

توجه ویژه به گردشگری دریایی و صادرات با مشارکت بخش خصوصی

گردشگری دریایی و صادرات از مهمترین موضوعاتی است که باید با بهره گیری از نظرات بخش خصوصی در اتاق فکر مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری ، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در جلسه اتاق فکر گفت : در اتاق فکر باید فضایی ایجاد شود تا صاحبنظران بخش خصوصی دغدغه های خود را در زمینه موضوعات مرتبط با بندر مطرح نمایند .

سیاوش رضوانی افزود : وظیفه اصلی کارگروههای فرعی اتاق فکر ، بررسی، تحقیق و پژوهش در زمینه مسایل بندر در بخش های مختلف و ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود فعالیت های بندر است .

وی گفت : مسئولان ذیربط باید با برقراری ارتباط مستمر با صاحبان کالا و تجار فعال در امر صادرات و واردات ، زمینه رونق بیش از پیش فعالیت های بندری را فراهم نمایند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با تشریح وظایف کارگروههای امور دریایی و آموزش ، بندری و ترمینال ها ، گردشگری دریایی و صادرات خواستار مشارکت بخش خصوصی برای فعالتر شدن این کارگروه ها شد.

سیاوش رضوانی افزود : در اتاق فکر باید به موضوعاتی خارج از وظایف روز مره اداری پرداخت و کارگروهها پس از انجام بررسی های لازم و بهره گیری از نظرات صاحبنظران حوزه های دریایی و بندری ،نظرات مشورتی خود را در جلسات اصلی اتاق فکر مطرح نمایند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.