ساری،

سرمایه گذاری میلیاردی در بنادر کشور

35هزار میلیارد ریال در بنادر کشور سرمایه گذاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی کشور امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر گفت: این سرمایه گذاری با همکاری بخش خصوصی پارسال در بنادر کشور انجام شد.

جلیل اسلامی تحولات دو سال گذشته را در حوزه سرمایه گذاری در بنادر با مشارکت بخش خصوصی؛ مناسب ارزیابی کرد و رونق تجاری و افزایش تخلیه و بارگیری کالا را از ثمرات آن خواند.

به گفته او یکی از ماموریت های سازمان بنادر و دریانوردی کشور برون سپاری برخی از خدمات است که فراخوان و مذاکره با سرمایه گذران برای سرمایه گذاری؛ بدون هیچ محدودیتی؛ از جمله آن است.

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره به اینکه از ظرفیت تجاری 210 میلیون تنی بنادر کشور اکنون حدود 160 میلیون تن عملیاتی می شود افزود: توسعه و تقویت زیرساخت های تجاری و افزایش ظرفیت واقعی حمل و نقل بویژه شقوق ترانزیتی و کانیتری از دیگر اهداف مهم سازمان بنادر و دریانوردی است.

اسلامی همچنین موقعیت مکانی بندر نوشهر را به جهت واقع شدن در حوزه شهری بسیار نامطلوب دانست و از ساخت راه اختصاصی، تامین زمین های پسکرانه ای و حمایت همه جانبه مسئولان نهادهای ذیربط بعنوان راهکارهای برون رفت از مشکلات ترافیکی و شتاب بخشی به تخلیه و بارگیری کالا در این بندر یاد کرد.

در این آئین با قدردانی از خدمات 27 ماهه منوچهر تاتینا ؛ سیاوش رضوانی گیل کلایی به عنوان مدیر کل جدید بنادر و دریانوری مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار