کرمان؛

امضای پویش مردمی"نه به تصادفات" در کرمان توسط استاندار

استاندار کرمان در بازدید از ایستگاه شماره یک هلال احمر در ورودی شهر کرمان پویش مردمی "نه به تصادفات" را امضاء کرد.

امضای پویش مردمیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان عصر امروز با حضور در ایستگاه شماره یک هلال‌احمر استان کرمان در ورودی شهر کرمان وضعیت خدمات‌رسانی هلال احمر به مسافران نوروزی را بررسی کرد.

در این بازدید حمید ذکاءاسدی معاون سیاسی و سیف‌اللهی معاون عمرانی استاندار، علی بابایی شهردار کرمان، باژیان مدیر‌کل بازرسی استانداری، محسن‌بیگی مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان، همایی مدیر‌کل امنیتی استانداری، قاسم‌زاده مدیر‌کل فرودگاه‌های استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

استاندار کرمان در این بازدید با اشاره به اینکه ستاد تسهیل سفر استان کرمان از حدود یکماه پیش در کرمان تشکیل شده است گفت: زیرساختهای گردشگری استان کرمان بهبود یافته و امسال شاهد افزایش گردشگران و مسافران نوروزی هستیم.

وی با بیان اینکه استان کرمان آماده استقبال از مسافران نوروزی است ابراز امیدواری کرد: با اقدامات انجام شده خاطره خوبی از سفر به استان کرمان در ذهن مسافران ایجاد شود.

رزم‌حسینی با امضاء پویش مردمی "نه به تصادفات" افزود: سعی کردهایم با اقداماتی جادههای استان را برای سفر امن کنیم و با نصب دوربینهای کنترل سرعت از افزایش تصادفات جلوگیری شود.

وی از مردم خواست در هنگام سفر با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود و سرنشینان خود را حفظ کنند.

در این بازدید علی گنج‌کریمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز با اشاره به اینکه کمپین نه به تصادفات در استان کرمان همانند سال گذشته در ایام نوروز راه‌اندازی شده است گفت: در سال گذشته بیش از چهار هزار راننده این کمپین را امضاء کردند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه 30 پست ثابت، هفت پست سیار، 9 خیمه نماز و 20 فضای کودک در ایام نوروز توسط جمعیت هلال احمر در سراسر استان کرمان ایجاد شده است افزود: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان با گذراندن آموزش‌های سخت و متعدد آمادگی کامل در عملیاتهای امداد‌رسانی را دارد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار