کرمان؛

آمادگی کامل ۱۱۵ در ۷ شهرستان جنوبی

مدیر مرکز حوادث و فوریت ‌های پزشکی جنوب کرمان گفت: 31 اکیپ طی نوروز سال آینده در هفت شهرستان جنوب کرمان به مردم خدمات رسانی می کنند.

 آمادگی کامل ۱۱۵ در ۷ شهرستان جنوبیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ابراهیم محمدی مدیر مرکز حوادث و فوریت ‌های پزشکی جنوب کرمان افزود: اکیپ های امداد رسانی جنوب کرمان در ایام نوروز شامل 62 نفر هستند و در هر روز 2 اکیپ بر فعالیت های این گروه ها نظارت می کند.

وی  خاطر نشان کرد: 6 کمپ نوروزی نیز طی ایام نوروز خدمات سلامت را به میهمانان نوروزی جنوب استان کرمان ارائه می کند.

وی اظهار کرد: تیم های 115 در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت بروز تصادفات بهترین مدیریت در زمان بروز حوادث را انجام دهند.

مدیر حوادث و فوریت ‌های پزشکی جنوب کرمان به آمادگی نیروهای این مرکز در چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: پنج نفر نیز در چهارشنبه آخر سال جاری مصدوم و بلافاصله با حضور نیروهای این مرکز مداوا شدند.

وی گفت: با پیگیری های نماینده های مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 10 آمبولانس از ابتدای سال جاری به این ناوگان افزوده و بیش از هفت دستگاه آمبولانس دیگر در آینده نزدیک به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تحویل داده خواهد شد.

محمدی افزود: 42 دستگاه آمبولانس هایس، سه دستگاه آمبولانس کمک دار برای ارائه خدمات درمانی در مناطق سخت گذر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز حوادث و فوریت های پزشکی جنوب کرمان وجود دارد. 

وی خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت دولت تدبیر و امید نیز خدمات و برکات خوبی برای منطقه جنوب کرمان داشته است.

مرکز حوادث و فوریت های پزشکی جنوب کرمان، هفت شهرستان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار