کرمان؛

خدمت رسانی نوروزی 70ایستگاه پلیس در ورودی شهرهای استان

در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر برای مسافران نوروزی قرارگاه نوروزی امام علی(ع)ناجا در استان راه اندازی شده است.

خدمت رسانی 70ایستگاه پلیس در ورودی شهرهای استان در نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان٬ جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: درراستای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مسافرین نوروزی این قرارگاه هرروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان تشکیل جلسه داده و مسائل مشکلات شهر و مسافرین نوروزی مطرح و رفع می شود.
 
سرهنگ ناصر فرشید افزود: این قرار گاه هر روز باحضور نمایندگان و روسای دستگاههای امدادرسانی استان از جمله آموزش و پرورش ٬ هلال احمر٬ اورژانس٬شهرداری تشکیل جلسه داده و مشکلات مردم و مسافران نوروزی رصد می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: رسیدگی به خواسته های مردم و مسافرین نوروزی در تعطیلات و خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر از اهداف این قرارگاه است.
 
وی تصریح کرد : بیش از ۷۰ ایستگاه پلیس هم در ورودی شهرستان های کرمان در کنار سایر دستگاههای امدادی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
 

 
سرهنگ ناصر فرشید افزود: ایستگاههایی نیز در مناطق جرم خیز استان برای پیشگیری از وقوع سرقت و دیگر جرایم راه اندازی شده است.
 
وی با بیان اینکه تمام نیروهای انتظامی در ایام عید مشغول خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند  اظهار کرد:شماره تماس های ۲۱۸۲۳۰۰و۲۱۸۲۳۰۲ قرارگاه نوروزی امام علی(ع) به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم و مسافرین نوروزی است.
 
وی همچنین افزود: دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان با شماره ۱۹۷ هم به صورت شبانه روزی و به صورت زنده پاسخگوی شهروندان خواهد بود.
 
وی در ادامه گفت:شهروندان می توانند موارد سرقتی و جرایم را نیز با تلفن ۱۱۰ در میان بگذراند تا به صورت فوریتی به آنها رسیدگی شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار