کرمان؛

آزادی 11 مددجوی جرایم غیر عمد در کرمان

مدیر عامل ستاد رسیدگی به امور دیه گفت: به مناسبت ایام نوروز 11 مددجوی جرایم غیر عمد آزاد می‌شوند.

آزادی 11 مددجوی جرایم غیر عمد در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان با اشاره به اینکه این تعداد زندانی با مبلغ یک میلیارد و 342 میلیون ریال آزاد می شوند، گفت: این تعداد زندانی از زندان های کرمان ، منوجان و رفسنجان آزاد می شوند.

وی با اشاره به اینکه مبلغی از کل بدهی این افراد با گذشت شاکیان ، بیمه وتوان پرداخت خود مددجو پرداخت شده است،افزود: مابقی این مبلغ از محل کمک ستاد دیه استان و ستاد دیه کشورتامین شده است.   

وی خاطر نشان کرد : همچنان نفقه و مهریه بالاترین جرایم زندانیان جرایم غیر عمد در استان کرمان است.

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان تصریح کرد: تعداد 211 نفر مددجوی واجد شرایط غیرعمد از سطح زندان های استان طی امسال آزاد شده‌اند.
موسوی قوام خاطر نشان کرد: در حال حاضر بدهکار دیه تصادف در زندان‌های استان کرمان وجود ندارد و سه نفر بدهکار دیه شبه عمد ناشی از حوادث کارگاهی وجود دارد که پیگیر هستیم مشکل آنها حل شود.

مدیر عامل ستاد دیه استان با بیان اینکه240 زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان به سر میبرند تصریح کرد: برای آزادی این تعداد زندانی اعتباری بالغ بر 7 وونیم میلیارد تومان نیازاست. 

موسوی قوام با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 17 جشن گلریزان در استان برگزارشده و تعهد خیرین یک میلیارد و 921 میلیون تومان بوده است ؛ گفت: 70 درصد این تعهد جذب شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار