زاهدان

تداوم وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در زاهدان

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از امروز سرعت وزش باد در زاهدان افزایش یافته و تا شنبه احتمال وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش دید در این منطقه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی استان گفت : بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی در حال حاضر آسمان استان سیستان و بلوچستان نیمه ابری تا ابری است.

ملاشاهی  افزود: وزش بادهای جنوبی تا اواسط هفته آینده در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان تداوم دارد و از بعد از ظهر امروز سرعت باد در زاهدان افزایش یافته و تا شنبه احتمال وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش دید در این منطقه وجود دارد.

وی  ادامه داد: امروز در جنوب و جنوب شرق و برخی ارتفاعات مرکزی استان همچون ارتفاعات جنوبی سراوان، سیب سوران، مهرستان، ایرانشهر، خاش، بزمان و ارتفاعات شمالی سرباز، قصرقند، نیکشهر و فنوج بارش متوسط باران گاهی رعد و برق رخ می دهد که جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها نیز انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد : در فردا و پس فردا در نیمه شمالی استان شامل ارتفاعات زاهدان، خاش و شمال منطقه سیستان و برخی نقاط جنوبی استان شرایط برای بارش پراکنده باران مهیا است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار