پایان سومین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان اصفهان

سومین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی با تقدیر از ۴۶ گروه برتر دانش‌آموزی در سه بخش اصلی مسابقات، سمینارهای علمی و غرفه‌های نمایشگاهی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی موسسه تبیان، مراسم پایانی سومین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان با حضور جمعی از مدیران موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و با حضور پرشور تعداد کثیری از دانش آموزان، مربیان و دبیران آموزشی، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فنی شهید مهاجر اصفهان برگزارشد.
 
در همین خصوص، "سید علی حکمت منش” دبیر جشنواره گفت: هدف از این جشنواره ایجاد یک رویداد علمی، پژوهشی در میان دانش آموزان استان است و موسسه تبیان به عنوان یک موسسه فرهنگ ساز در کشور و در زمینه‌های مختلف با برگزاری اینگونه جشنواره‌ها زمینه ساز کارگروهی در میان دانش آموزان خواهد بود.
 
وی، لزوم همکاری و همراهی بیشتر اداره کل آموزش و پرورش استان را خواستار شد و گفت: برای سالهای آینده نهادهایی مثل بنیاد ملی نخبگان، دانشگاه صنعتی و بخش خصوصی مشارکت قابل توجهی در برگزاری جشنواره خواهند داشت.
 
در ادامه، الناز فطیر خورانی؛ مدیر مرکز یادگیری موسسه تبیان، توضیحاتی در خصوص مرکز یادگیری موسسه تبیان ارائه کرد و به جایگاه ویژه استان اصفهان در جشنواره کشوری اشاره کرد.
 
وی افزود: به دلیل اینکه تیم‌های راه یافته به جشنواره تهران از فیلتر داوری اصفهان گذشته‌اند، در جشنواره کشوری دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و همیشه در همه‌ی سال‌ها نقش آفرینی کرده اند.
 
گفتنی است، سومین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان اصفهان که روزهای نوزدهم و بیستم اسفند ماه سال ۱۳۹۵ با حضور ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۱۶۶ گروه دانش آموزی، از مقاطع مختلف تحصیلی که شامل مدارس دولتی، غیرانتفاعی و پژوهش‌سراهای استان اصفهان می‌شدند، در دانشگاه فنی شهید مهاجر برگزار شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار