آمادگی ۶۹۵ پایگاه اسکان نوروزی برای فرهنگیان/ مهلت رزرو اینترنتی تمدید نمی‌شود

معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۶۹۵ پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان تعطیلات نوروز ارائه خدمات دارد.

اکبر حاجیلو معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از مراکز هماهنگ کننده خدمات اقامتی در بحث اسکان فرهنگیان فعالیت می‌کند. 
 
وی ادامه داد: برای اسکان علاوه بر مراکز اقامتی و خانه معلم، مدارس نیز مورد توجه قرار می‌گیرند و به طور کلی 260 مرکز رفاهی، 300 اردوگاه و 50 پردیس برای اسکان فرهنگیان تعیین شده است. 
 
حاجیلو با اشاره به اینکه این مراکز پاسخگوی نیازها نیست، اظهار داشت: به ناچار از مدارس استفاده می‌شود و طی 20 روز مهلت ثبت نام اینترنتی قریب به 20 الی 25 درصد مدارس رزرو شده‌اند و فضاهای آماده شده 11 هزار مدرسه در قالب 105 هزار کلاس درس است. 
 
معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: امسال افزایش کمی چندانی برای مراکز اسکان نداشتیم، اما در جهت کیفیت بخشی، کلاس‌های رده (ج) از فهرست مراکز اسکان حذف شده‌اند؛ مگر در مناطقی که ضرورت بسیاری برای فعالیت این فضاها وجود داشته باشد. 
 
حاجیلو تصریح کرد: 695 پایگاه که اسکان نوروزی از اولین روز فروردین تا سیزدهم آماده ارائه خدمات به فرهنگیان هستند و در شرایطی که افراد رزرو اینترنتی برای مراکز اسکان نداشتند با مراجعه حضوری این کار انجام می‌شود و تمدید مهلت در رزرو اینترنتی نداریم. 
 
وی استان‌هایی مانند خراسان رضوی، اصفهان و شیراز را جزو پر استقبال ترین مراکز دانست و عنوان کرد: بنا بر شرایط تعداد مراکز در هر استان متفاوت است. 
 
حاجیلو با اشاره به اینکه اولویت اصلی اسکان فرهنگیان در مراکز در نظر گرفته شده است، یادآور شد: به طور کلی قصد افزایش تعداد مدارس اسکان دهنده را نداریم. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۶:۳۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خیلی عالیه
آخرین اخبار