تشدید نظارت‌های پلیس راه استان بوشهر

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: فعالیت‌ها و نظارت‌های پلیس راه استان بوشهر تشدید می‌شود.

تشدید نظارت‌های پلیس راه استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری اظهار داشت: هر ساله در نزدیک ایام عید فعالیت‌ها و نظارت‌ها توسط پلیس راه برای پیشگیری از هرگونه حوادث جاده‌ای تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای در این راستا داریم، بیان کرد: طرح ویژه نوروزی ما از تاریخ ۲۵ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۴ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه با اتوبوس‌های شهری که کار حمل و نقل مسافران را در جاده‌ها دارند، برخورد می شود، بیان کرد: تردد آنها در داخل استان بلا مانع است اما بیرون از استان به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.  باید در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافرین در جاده‌ها استقرار همزمان راهداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه را داشته باشیم. یکی از مسائل دیگری که امسال با آن برخورد خواهیم کرد: خودرو های راهیان نور پلاک دولتی است.

فرمانده پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: باید از ابتدای اجرای طرح های نوروزی تمامی عملیات راه‌سازی در جاده‌ها متوقف شوند. همچنین برای تسهیل مسافران اکیپ‌های بیمه‌ای نیز حتی در روزهای تعطیل نوروز باید در دفتر حضور داشته باشند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.