اردبیل؛

ارائه خدمات پزشکی به بیش از 3 هزار ایثارگر و جانباز در اردبیل

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از ارائه 3 هزار و 600 خدمات پزشکی به ایثارگران و جانبازان در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی منصور لکورج در دیدار خانواده‌ها و خادمان معظم شهدا با امام جمعه اردبیل با اشاره به گرامیداشت 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدای والامقام اظهار کرد: در این روز برنامه‌های مختلفی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود تا دین خود را به شهدای والامقام اداء کنیم.

وی تصریح کرد: استان اردبیل 3 هزار و 400 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده است و نیز این استان 9 هزار و 300 جانباز و 700 آزاده را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و این استان نقش ارزنده‌ای در حفظ و پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: گلزار شهدای بهشت فاطمه استان اردبیل نیز به ثبت ملی رسیده است و مهمترین اهداف ما خدمات‌دهی بی‌منت به خانواده‌های معظم شهداست.

لکورج افزود: در حال‌حاضر مرکز توانبخشی ایثار استان اردبیل که در راستای خدمات‌دهی به خانواده‌های ایثارگران و جانبازان فعالیت می‌کند 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با برنامه‌ریزیهای انجام شده فاز دوم این مرکز در آینده نزدیک به بهره‌‌برداری می‌رسد.

وی از ارائه خدمات ورزشی و تفریحی در مرکز توانبخشی ایثار اردبیل خبر داد و افزود: این مرکز یکی از مجهزترین مراکز بنیاد شهید کشور است که در اردبیل نیز خدمات مختلفی را به جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا ارائه می‌دهد.

وی از ارائه تسهیلات به یک هزار و 800 خانواده جانباز و ایثارگر در اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این رابطه 20 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده و نیز 45 کتاب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردبیل به چاپ رسیده است.

در پایان این مراسم از 10 جلد کتاب با محوریت وصایای شهدای استان اردبیل با حضور امام جمعه اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی رونمایی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.