اردبیل؛

جانباز 70 درصد اردبیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد

میریوسف مددخواه، جانباز ۷۰ درصد اردبیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، این شهید والامقام در 11 بهمن سال 63 در منطقه عملیاتی جلدیان از ناحیه مغز و اعصاب به افتخار جانبازی نائل آمده بود که پس از تحمل 33 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت دیروز در بیمارستان علوی اردبیل به درجه شهادت نائل گشت.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان اردبیل در حاشیه این مراسم اظهار کرد: شهید مددخواه پس از تحمل33 سال رنج جانبازی سرانجام به جمع همرزمان خود پیوست.

علی منصور لکورج گفت: شهید مددخواه در 11 بهمن سال 63 در منطقه عملیاتی جلدیان از ناحیه مغز و اعصاب دچار جانبازی 70 درصد شده بود.

وی افزود: این شهید پس از تحمل 33 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت سرانجام در بیمارستان علوی اردبیل به درجه رفیع شهادت نائل و به جمع همسنگرانش پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل یادآور شد: ما در مقابل شهدای دفاع مقدس و همه شهیدان والامقام وظیفه داریم از خون این شهیدان و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و با حضور در چنین مراسم‌هایی یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم و تصلی‌بخش خانواده‌های این شهیدان باشیم.

لکورج اقتدار و امنیت کنونی کشور را مرهون جانفشانی‌های این شهیدان وجانبازان دانست و تکریم جانبازان دفاع مقدس و خانواده‌های آنها را از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل عنوان کرد.

وی از مردم ولایی استان اردبیل خواست تا در مراسم شام غریبان این شهید والامقام که امروز بعد از اذان مغرب در مسجد زین‌العابدین برگزار می‌شود شرکت کنند.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.