اردبیل؛

نصب 32 تابلو پارکینگ جانبازان و معلولان در اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تاکنون 32 تابلو جهت پارکینگ جانبازان و معلولین در سطح شهر نصب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی در جلسه مناسب سازی محیط شهری و دسترسی آسان معلولین و جانبازان سخن می گفت از نصب 32 تابلو جهت پارک ماشین در سطح شهر توسط شهرداری و راهنمایی و رانندگی خبر داد و افزود : علاوه بر آن 15 تابلو دیگر در دست اقدام می باشد.

وی بر رعایت حق و حقوق معلولین و جانبازان تأکید کرد و گفت: علاوه بر محیط های که مشخصاً برای این افراد در سطح شهر تدارک دیده شده است باید سایر حق و حقوق جانبازان و معلولین در فضاهای مختلف شهری و تردد آسان رعایت شود.

فرماندار اردبیل بر مناسب سازی ورودیها و خروجی ها سازمانها و ادارات اشاره نمود و گفت: اقدامات مثبتی در بعضی ادارات و سازمانها انجام گرفته که سایر ادارات و سازمانها و مراکز عمومی که تاکنون در این مورد اقدام نکرده اند مورد تأکید می باشد که در اسرع وقت اقدام نمایند که مناسب سازی 25 مورد مسجد نیز در حال انجام می باشد.

زنجانی با تأکید بر اینکه کلیه ساختمانهای جدیدالاحداث عمومی طبق ضوابط و قانون باید مناسب سازی را مراعات نمائید و گرنه دریافت پایان کار پروانه ساختمانی نباید صادر شود.

وی استفاده و مناسب سازی وسایط نقلیه عمومی برای استفاده جانبازان و معلولین باید مورد توجه قرار گرفته و ماشینهای با امکانات لازم جهت استفاده این عزیزان طراحی و در نظر گرفته شود.

وی بر استفاده از توان و پتانسیل خود معلولان و جانبازان جهت بهینه سازی و مناسب سازی محیط در بخشها و عناوین مختلف تأکید نمود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.