اردبیل؛

اختصاص 155 میلیارد ریال به واحدهای تولیدی راکد در بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار از اختصاص 155 میلیارد ریال اعتبار به واحدهای تولیدی راکد در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم به سیاستهای دولت تدبیر و امید در جهت راه اندازی و فعالسازی 7 هزار و 500 واحد تولیدی راکد در سطح کشور با 160هزار میلیاردریال اعتبار اشاره نموده و افزود: در سطح شهرستان نیز 13 واحد تولیدی راکد شناسایی و به منظور راه اندازی مجدد این طرح ها مبلغ 155میلیارد ریال در ستاد تسهیل استان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به شعار سال 95 و لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی گفت: در جهت افزایش سرمایه گذاری و اشتغالزایی بایستی زیرساختهای لازم را در سطح شهرستان به منظور جذب سرمایه گذار و ایجاد واحدهای صنعتی، صنایع تبدیلی و تولیدی فراهم نماییم تا از مهاجرت بی رویه روستانشینان و حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ جلوگیری کنیم.

فرماندار بیله سوار گفت: ایجاد انگیزه و رغبت و تشویق در راستای جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌ صنعتی در راستای رونق کارخانه‌ها با تشویق آنها از طریق تسهیلات اعطایی، فراهم کردن زیرسازی و جذب سرمایه‌گذار خصوصی ضروری است و حضور مستمر در شهرک صنعتی و بازدید موجب دلگرمی سرمایه‌گذار می‌شود.

حلیم افزود: شرکت تعاونی چند منظوره ای جعفرآباد که به مدت 20 سال تعطیل بود اخیراً توسط سرمایه گذاری فعال شده است و فاز اول این مجموعه با اشتغال زایی 35نفر در چند روز آینده فعال خواهد شد و فاز دوم نشاسته این مجموعه نیز با اشتغالزایی 350 نفرتا اسفند ماه فعال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال از محل اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای استان مبلغ 2میلیارد ریال اعتبار جهت توسعه ناحیه صنعتی روحکندی اختصاص یافته است افزود: تعامل و هماهنگی بین ادارات منابع طبیعی، ثبت و اسناد و املاک و شرکت شهرکهای صنعتی شهرستان می تواند روند اختصاص زمین برای توسعه شهرکهای صنعتی روحکندی را تسهیل نماید.

وی افزود:30هکتار از اراضی ملی در اطراف ناحیه صنعتی روحکندی جهت توسعه شهرکهای صنعتی در نظر گرفته شده است که اطلاع‌رسانی و توسعه شهرک صنعتی باید در اولویت کاری قرار گیرد و توسعه آن ضروری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.