تدوین رشته‌های مهارتی در شهرها و روستاهای استان بوشهر

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه ای استان بوشهر از تدوین رشته مهارتی برای آموزش متقاضیان اشتغال این استان خبر داد.

تدوین رشته‌های مهارتی در شهرها و روستاهای استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرسول کازرونی صبح امروز در نشست بررسی آزمون آموزشگاههای آزاد مهارتی استان بوشهر با بیان اینکه تدوین مهارت در روستاها و شهرهای استان بوشهر مورد توجه است اظهار داشت: براساس ظرفیت و قابلیت شهرها و روستاها مهارتهای شغلی تدوین و اجرایی شده که زمینه اشتغال جویندگان کار را فراهم کرده است.

وی با اشاره به نقش مهم آموزشگاههای آزاد در ارائه مهارت و حرفه به متقاضیان تصریح کرد: این آموزشگاهها  در همه شهرستانهای استان بوشهر فعالیت دارند که رشته مورد نیاز متقاضیان را فراهم کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر از  برگزاری مسابقات آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای خبرداد و افزود: در راستای ایجاد انگیزه، رقابت سالم، شور و نشاط و به منظور شناسایی مدیران خلاق و برتر آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای و توجه ویژه به آموزشگاههای آزاد  و  استفاده از ایده  برتر مدیران بخش غیردولتی، نخستین دوره مسابقات ویژه مدیران آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد همزمان با سایر استانها در بوشهر برگزار شد.

کازرونی خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با مشارکت 8 درصد از مدیران آموزشگاههای آزاد استان در مسابقه ویژه مدیران بخش غیردولتی، نسبت به موسسات کارآموزی آزاد فنی و حرفه ای استان  درصد مشارکت قابل قبولی را در کشور  داشته است. قبول شدگان این مرحله از آزمون در اردیبهشت سال 1396 در آزمون مرحله دوم که به صورت الکترونیکی در محل سنجش الکترونیک استانها برگزار می‌شود شرکت کرده و منتخبان مرحله دوم هر استان برای آزمون  تخصصی و مصاحبه در محل مرکز تربیت مربی کرج به رقابت می پردازند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.