عذرخواهی استاندار خراسان جنوبی از مردم

استاندار خراسان جنوبی بابت حواشی به وجود آمده در پی سخنرانی خود از مردم استان عذرخواهی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سيد علی اکبر پرويزی استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه از لحظه ورود به استان نيتی جز خدمت به مردم نداشته و با روحیه جهادی پای در خراسان جنوبی گذاشته ام،گفت:مگر می شود مسئولی که به نيت خدمت به مردم آمده موجب رنجش و آزرده كردن خاطر مردم شود.

وی افزود:اگر واقعاً مشکلی پيش آمده و موجبات رنجش مردم استان فراهم شده از همه آنان عذرخواهی كرده و پس از اين نيز اگر سوء تفاهمی ايجاد شود آماده عذرخواهی از مردم هستيم و هيچ نگرانی بابت اين موضوع نخواهم داشت.

سید علی اکبر پرویزی گفت:در ۲۰ روز گذشته حواشی زيادی پيرامون برخی سخنان بنده ايجاد شده است اما به دليل حفظ آرامش در بين مردم و از دست ندادن فرصت خدمت به آنان به هيچ يک از آنها واکنش نشان ندادم.

استاندار خراسان جنوبی افزود:امیدوارم فضایی فراهم شود تا بتوانم توضيحاتی راجع به برخی حواشی که ايجاد شده است بدهم چرا که اگر فرصت ارائه توضيحات بيشتر فراهم می شد شايد اين سوء برداشت ها شکل نمی گرفت.

وی گفت:برخی از اخباری که در رسانه ها منعکس شد بيانگر مطلب گفته شده نبود چرا كه هيچگاه قصد بی احترامی به فرهنگ ها و يا آداب و رسوم مردم خراسان جنوبی را نداشته ام.

سید علی اکبر پرویزی افزود:با تمامی حواشی و مسائلی که در ۲۰ روز اخير اتفاق افتاد تلاش کرديم تا بيشتر از گذشته به امور مرتبط با توسعه استان پرداخته و فرصت تلاش و خدمت را از دست ندهيم که خداوند نيز توفيق اين امر را حاصل نموده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت:تلاش خواهیم کرد تا با نهایت توان در راستای خدمت به مردم تلاش کنيم تا مديون مردم استان خراسان جنوبی نباشيم.

وی حرکت در مسیر آرمان های نظام مقدس اسلامی را مورد تأکيد قرار داد و افزود:هر مسئولی که در نظام مقدس اسلامی مسئوليت می پذيرد بايد در مسير ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های پذيرفته شده نظام حركت كند چرا كه اين امور به وحدت جامعه و تقويت انسجام عمومی كمک خواهد كرد.
انتهای پیام/غ
 
 
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.