قم؛

بهره برداری از سه جایگاه کوچک سوخت رسان

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی از بهره‌برداری از سه جایگاه سوخت‌رسانی برای خدمت‌رسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛معرفت،قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی با اشاره به احداث جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسان در سطح شهر قم گفت: این امر به‌منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان در دستور کار قرار گرفته که به دلیل دسترسی آسان در کاهش صرف زمان آن‌ها نیز مؤثر است.

وی در امور سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی خاطرنشان کرد:‌ احداث جایگاه‌های سوخت‌رسان کاهش آلودگی هوا را به همراه دارد که با همکاری بخش خصوصی در دستور کار قرارگرفته است.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری  بابیان اینکه 10 مکان برای جایگاه‌های سوخت‌رسان تعیین‌شده بود، گفت:‌ احداث این جایگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی شروع‌شده سه جایگاه سوخت‌رسانی شروع برای خدمت‌رسانی به شهروندان قم به بهره‌برداری رسیده؛ این جایگاه‌ها در بلوار امام موسی صدر، بلوار شهید بهشتی و بلوار غدیر قم واقع‌ شده‌اند. هفت جایگاه دیگر در مراحل احداث و تکمیل هستند که به‌تدریج قابل بهره‌برداری می‌شوند.

معرفت عنوان کرد: بلوار جمهوری مقابل ایستگاه CNG، بلوار عماد مغنیه مقابل دانشگاه مفید، پردیسان مقابل شهرداری منطقه 8 و بلوار یادگار امام و بلوار حضرت معصومه(س) بعد از میدان کشاورز از دیگر مکان‌های جانمایی شده برای جایگاه‌ها است.

وی با اشاره به قرارداد مشارکت این جایگاه‌ها به روش ساخت، بهره‌برداری و انتقال(B.O.T) به مدت 11 سال، گفت: سیستم مانیتورینگ و کنترل مرکزی این جایگاه‌ها پس از پایان دوره بهره‌برداری به شهرداری قم واگذار می‌شود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار