قم؛

اجرای طرح پاكسازی معابر ورودی و خروجی شهر

سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح پاكسازی معابر ورودی و خروج در مناطق هشتگانه شهری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ميرابراهيمي سرپرست سازمان مدیریت با اشاره به اهميت پاكسازی معابر ورودی و خروجی شهر قم از پسماندهای عمرانی و صنعتی گفت: استان قم در بخش مركزی كشور است و در مسيرهای مواصلاتی ۱۷ استان واقع شده بنابراين ضرورت دارد نسبت به پاكسازی حريم‌های شهر و مسير راه‌ها، حريم كمربندی شهر و اطراف شهر اقدام شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح پاكسازی مسير و معابر سطح شهر از ضايعات خاك و نخاله، بهسازی مسير‌ها و ايجاد منظری زيبا و مناسب برای شهروندان و زائرانی است كه در شهر تردد می كنند.
 
سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداری قم با اشاره به پاكسازی مبادی ورودی و خروجی شهر قم گفت: در پايان هر سال با مشاركت بخش خصوصی از تمام ماشين‌آلات فعال در حمل و نقل و تعدادي از ادارات همكار كه در اين بخش مشاركت دارند استفاده مي‌كنيم و يك روز به پاكسازي حريم و مبادي ورودي شهر از خاك و نخاله و ضايعات اقدام مي‌شود.

میرابراهیمی خاطرنشان كرد: امسال همانند سال های گذشته با فراخوان بخش خصوصي بالغ بر ۱۰۰ دستگاه ماشين‌آلات در قالب كاميون و خودروهای حمل و برداشت بار مانند لودر و گريدر برنامه‌ريزی شده تا جمع‌آوری پسماندهای عمرانی و صنعتی در تمام مسيرهای مواصلاتی شهر از حريم اتوبان، ورودی جاده تهران، كاشان و اراك صورت گيرد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.