کرمان؛

واگذاری 1300 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در کرمان

استاندار کرمان گفت: ۱۳۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در استان کرمان واگذار شد.

واگذاری 1300 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در کرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بافت اظهار داشت: نگاه استان کرمان در جهت توسعه، نگاه سیاسی و جناحی نیست.

وی با اشاره به اینکه دعواهای چپ و راستی خداپسندانه نیست گفت: ولایتمداری به این نیست که بین هم اختلاف ایجاد کنیم و جریانات سیاسی وقتی ارزش پیدا می‌کنند که در کشور بیکاری باشد.

استاندار کرمان با بیان اینکه سرمایه‌گذار یک مجاهد اقتصادی است و باید تکریم شود افزود: اداره حکومت در استان کرمان، جدید است و ما در استان کرمان داریم سبک جدیدی از اداره حکومت را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه خلأ فرهنگی در فعالیت‌های اقتصادی کاملا مشهود است خاطرنشان کرد: تا فرهنگ اقتصادی مردم افزایش پیدا نکند، اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود و این کار ائمه جمعه و روحانیون است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه مدیریت جهادی زمان و مکان نمی‌شناسد گفت: کار کردن در استان کرمان ربطی به انتخابات ندارد و شبانه‌روز نمی‌شناسد.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌گذاری‌های خردمندانه باعث شده تا امروز دور این میز بنشینیم و از اقتصاد مقاومتی حرف بزنیم افزود:  1300 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در استان کرمان واگذار شد.

استاندار کرمان با بیان اینکه نزاع‌های سیاسی باعث عقب‌ماندگی کشور می‌شود تصریح کرد: امروز در بافت کار بزرگی انجام شده و پروژهایی که سال‌ها خوابیده بود توسط بخش خصوصی احیا و راه‌اندازی می‌شود و یک پروژه هم راه‌اندازی مجدد شده است.

وی با اشاره به اینکه ثروت زیادی در بافت نهفته است که باید از آن استفاده کرد گفت: نباید با اختلاف‌افکنی از این همه نعمت خدادادی بی‌نصیب شد و نظاره‌گر جوانان بیکار و دختران بدون جهیزیه باشیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار