کرمان؛

رونمائی از دفتر اول وصایای شهدا در کرمان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: 2 هزار وصیت نامه شهدای استان کرمان ویرایش و به تهران ارسال شده که قرار است در 20 جلد چاپ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا حسنی سعدی با اشاره به رونمائی از دفتر اول با چاپ 106 وصیت نامه شهدا به عنوان کتب مرجع از سوی استاندار کرمان ، افزود: پروژه نورپردازی گلزار شهدای کرمان با نصب هزار و 500 چراغ ال.ای.دی در کف، 700 چراغ بر دیواره ها، 8 دستگاه پخش نور و ... آماده افتتاح است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از برگزاری سالانه 400 یادواره شهداء در استان کرمان خبر داد و یادآورشد: امید می رود پیشنهادات برای کیفی‌بخشی به یادواره شهدا هر چه سریع تر به دبیرخانه اشورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ارسال گردد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، دیدار با خانواده معظم شهداء، به ویژه خانواده شهدای ساکن در مناطق محروم را از برنامه‌های 22 اسفند سالروز شهدا در کرمان عنوان کرد و گفت: طی یکسال گذشته 206 نفر از خانواده معظم شهداء(پدر و مادر) در سطح استان کرمان به فرزندان شهیدشان پیوستند.
حسنی سعدی با تاکید براینکه به مناسبت 22 اسفند سالروز شهداء در استان کرمان تاکنون بیش از 3 هزار دیدار با خانواده معظم شهدا صورت گرفته است، تصریح کرد: استان کرمان بر اساس مطالعات شورای فرهنگ عمومی کشور رتبه نخست زیارت قبور شهداء توسط مردم را دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.