اقتصاد مقاومتی برای دولت یک اعتقاد ملی و دینی و راه توسعه کشور است

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در شهرستان خوی گفت:اقتصاد مقاومتی برای دولت یک اعتقاد ملی و دینی و راه توسعه کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح مرکز تولیدی پوشاک نرگس در شهرستان خوی گفت:تولید کالا و انجام اعمال خیر  هر دو نیاز ایران امروز است و اگر امروز این دو مفهوم در بطن اجتماعی قرار نگیرد فردا دیر است.

وی ادامه داد:بیش از 5تا 10 سال برای اینکه بتوانیم ایران را به جامعه تولیدگر تبدیل کنیم فرصت نداریم.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود:ایران امروز به تولید اندیشه و علم و کالا و خدمات نیاز دارد و لازم است جامعه را  به سمت جامعه ای تولیدی پیش ببریم.

ربیعی افزود:ایران را باید به یک کارخانه بزرگ تبدیل کنیم و سهم ایران را از بازارهای جهانی ارتقا داده تا جهان بیش از این به تولیدات ما وابسته شود.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد :به برکت وجود رهبری معظم از سرزمینی امن برخورداریم که فرصت بدل به قدرت اول منطقه را فراهم ساخته است.

وی ادامه داد:دولت همه تلاش خود را برای تولید و عبور از جامعه رانتی بسمت جامعه تولیدی بکار بسته است.

ربیعی به اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید در جامعه تحقق یابد افزود:اقتصاد مقاومتی برای دولت یک اعتقاد ملی و دینی و راه توسعه کشور است.


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان خوی گفت:شهرستان خوی از ظرفیت های خوبی برخوردار است که برای توسعه این شهر برنامه های ویژه ای در نظر داریم.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.