ارومیه؛

تشکیل انجمن طراحان و نقاشان فرش دستباف آذربایجان‌غربی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: در سال آینده انجمن طراحان و نقاشان فرش دستباف آذربایجان‌غربی به طور رسمی تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ محمد دهقان با اشاره به برنامه‌های سال 96 اظهار داشت: در سال آینده انجمن طراحان و نقاشان فرش دستباف آذربایجان‌غربی به طور رسمی تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره گره زرین فرش دستباف در استان گفت: در سال 96، توسعه بازاریابی فرش دستباف از طریق حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، برگزاری نمایشگاه‌های استانی، تعامل با بازارهای کشور هدف و نیز اعزام و پذیرش هیأت‌های تجاری انجام می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: پیگیری اجرای طرح فروش اقساطی فرش دستباف و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی حوزه فرش دستباف و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی حوزه فرش برای مخاطبان و نیز درخواست میزبانی همایش‌های ملی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال آینده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون نظارت در استان بیان کرد: در این باره تعداد مصوبات بررسی شده 96 مورد و تعداد مصوبات مغایر با قانون یک مورد بوده است.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفرمحمدزاده
۱۰:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
باسلام وعرض ادب وقت بخیر خیلی خوبه چنانکه اجرایی بشه بنده بعنوان طراح فرش که حدود سی سال درتهران مشغول کار هستم وخیلی دوس دارم که چنین انجمنی در دریار خودم تشکیل بشه وبنده هم یکی از اعضای اون‌انجمن بشم وتجربیات خود را در اختیار جوانان استان خودم قرار دهم