پناهنده : هنوز در کورس قهرمانی هستیم / پیش از بازی مقابل نفت و گاز گچساران برای این دیدار برنامه داشتیم

مربی تیم هندبال سپاهان گفت: همچنان در کورس قهرمانی حضور داریم و اگر آرای بازی مقابل نماینده مرودشت به نفع ما بود هم اکنون در جایگاه دوم بودیم.

پناهنده : هنوز در کورس قهرمانی هستیم / پیش از بازی مقابل نفت و گاز گچساران برای این دیدار برنامه داشتیماسماعیل پناهنده مربی تیم هندبال سپاهان  اصفهان در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی مقابل تیم قدرتمند نفت و گاز گچساران در هفته هفدهم این گونه گفت: 

بچه ها بازی بسیار با انگیزه ای را انجام دادند و همان طور که پیش بینی می کردیم توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم . ما حتی پیش از بازی هفته شانزدهم و در مقابل توسعه و عمران بافق به این دیدار فکر می کردیم و برنامه های خوبی را آماده کرده ایم . 

وی افزود: متاسفانه اگر ما در مقابل تیم خوب هپکو بهتر عمل می کردیم و یا از بازی مقابل هیات هندبال مرودشت امتیاز کامل را کسب می کردیم حالا وضعیت بهتری داشتیم و در جایگاه دوم بودیم. با این حال هنوز هم شانس قهرمانی داریم و در بازی آخرمان با تمام توان به میدان می رویم . 


مربی تیم هندبال سپاهان در مورد رای نهایی بازی جنجالی مقابل هیات هندبال مرودشت هم بیان داشت : فعلا برای آن بازی نتیجه تساوی را در نظر گرفتند و رای نهایی را صادر نکرده اند اما ما پیگیر نتیجه هستیم و قصد داریم روز شنبه 21 اسفند نامه ای را به فدراسیون جهانی ارسال کنیم تا تکلیف نهایی مان مشخص شود. 


پناهنده در مورد برنامه در نظر گرفته شده برای بازیکنان پس از پایان رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: خوشبختانه هر ساله در اردیبهشت مسابقات هندبال ساحلی برگزار می شود و اگر سال 96 هم به همین صورت باشد بازیکنانمان را راهی آن مسابقات می کنیم و پس از آن برنامه تمرینات و اردو ها را تنظیم می کنیم. 


مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در پایان و در پاسخ این سوال که ایا باشگاه سپاهان با مشکلات مالی مواجهه بوده یا خیر عنوان کرد: خوشبختانه ما درگیر این مسائل نبودیم . از آن جا که ما هر ساله بودجه مورد نیاز سال بعدمان را به فولاد مبارکه در خواست می دهیم تا کنونبا مشکلی مواجه نشده ایم .


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار