افتخاری: تیم ملی هندبال ساحلی اردو های خوبی داشته است/ شانس زیادی در آسیا داریم

رئیس انجمن هندبال ساحلی کشورمان گفت : تیم ملی هندبال ساحلی اردو های خوب برگزار کرده و در این دوره از مسابقات آسیایی شانس زیادی برای موفقیت دارد.

افتخاری : تیم ملی هندبال ساحلی اردو های خوبی داشته است/ شانس زیادی در آسیا داریمسید حسن افتخاری رئیس انجمن هندبال ساحلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص وضعیت این روزهای هندبال ساحلی کشور و تیم ملی گفت: نخستین برنامه ما در سال 96 اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند است اگر بتوانیم در این مسابقات در میان سه تیم نخست قرار بگیریم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می‌کنیم.

وی در ادامه و در خصوص تمرینات تیم ملی در چند وقت گذشته عنوان کرد:تا کنون سه اردوی آماده‌سازی برگزار کردیم هر سه اردو در شهر اصفهان برگزار شد و هدف از این اردوها آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقات آسیایی بود ما در مسابقات قهرمانی آسیا با کشورهای امارات، افغانستان، ویتنام و تایلند هم گروه هستند و در این گروه 5 تیمه با کسب عناوین اول و دوم می‌توانیم به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کنیم.

افتخاری در پاسخ به این سوال که شانس تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا چقدر است پاسخ داد: در این دوره از مسابقات ما با دو شانس بسیار خوب مواجه شدیم ابتدا آنکه قطر و عمان دو تیمی که سابقه قهرمانی در مسابقات آسیایی و کسب عنوان در مسابقات جهانی را دارند در گروه ما حضور ندارند دومین مسئله هم که بسیار به ما کمک می‌کند نبود دو تیم بحرین و پاکستان در این دوره از مسابقات است بنابراین با این تفاسیر شانس ما برای کسب موفقیت بالاست.

رئیس هیأت هندبال استان اصفهان در خصوص سابقه ایران در این مسابقات بیان داشت: بهترین عنوان کسب شده برای ایران در سال‌های گذشته عنوان دومی بود که در سال 2007 کسب شد در آن سال ایران دومین میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را برعهده داشت.

وی افزود: ما همان سال موفق شدیم راهی مسابقات جهانی اسپانیا شویم. البته ناگفته نماند که ما پیش از این هم توانسته بودیم در مسابقات جهانی 2001 که به میزبانی ژاپن برگزار شد عنوان چهارم را کسب کنیم.

رئیس انجمن هندبال ساحلی کشور در ادامه و در خصوص رقابت‌های دوستانه پیش‌بینی شده برای تیم ملی گفت: برای برگزاری چند رقابت دوستانه در اصفهان از سایر شهرهای کشور تیم‌هایی را در نظر گرفتیم بوشهر، مازندران، گیلان، کرمانشاه و بندرعباس تیم‌هایی بودند که برای حضور در اصفهان و بازی در تیم ملی اعلام آمادگی کردند.

افتخاری در خصوص بازی با تیم‌های خارجی هم عنوان کرد: تاکنون رایزنی‌هایی با تیم ملی پاکستان داشته‌ایم تا برای یک هفته بتوانیم با آن‌ها در رقابت‌های مختلف روبه‌رو شویم.

رئیس انجمن هندبال ساحلی کشور در پایان و در خصوص برنامه‌های هندبال ساحلی کشور پس از مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: ما باید در سه میدان دیگر خود را آماده نگه داریم تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی کشورمان شانس آن را دارد تا در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی آرژانتین برگزار می‌شود شرکت کند همچنین مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان، امید و بزرگسالان قرار است هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان پس از مسابقات آسیایی برگزار شود ما پیش از این هم تجربه برگزاری مسابقات را داشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم مسابقات خوبی هم برگزار کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار