کیخایی: هنوز شانس قهرمانی داریم / رحیمی تجربه بالایی در هندبال دارد

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم اما بدشانس بودیم . با این حال هنوز هم شانس قهرمانی داریم.

کیخایی: هنوز شانس قهرمانی داریم / رحیمی تجربه بالایی در هندبال داردمهران کیخایی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در کفت و گو  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص بازی حساس هفته هفدهم مقابل سپاهان که در نهایت با شکست این تیم همراه بود این چنین گفت: در مجموع بازی خوبی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه شکست خوردیم . فشار در این بازی بسیار بالا بود . ما در نیمه اول ، بازی را به خوبی مدیریت کردیم و با اختلاف 3 امتیاز بیرون آمدیم اما در نیمه دوم با پرس نفر به نفر مواجه شدیم و پس از تساوی در بازی ، از حریف خود عقب افتادیم تا بازنده بازی باشیم. 

وی افزود : قصد توجیه این باخت را ندارم اما دو نکته مهم در این بازی وجود داشت که به آن اشاره می کنم . ابتدا آن که در نیمه دوم  داور مسابقه کمی در کنترل بازی ناموفق بود به طوری که در خطا ها زمان بیشتری را به حریف می داد و آن ها هم زمان بیشتری برای استراحت و طراحی حمله داشتند . در ادامه هم داور چندین و چند خطا را برای ما نگرفت . همچنین در زمان اعلام خطا به سود ما فاصله 3 متر توسط تیم خریف رعایت نمی شد که داور تنها به تذکر کلامی اکتفا می کرد. به هر صورت بازی در اصفهان بود و همه چیزشرایط خاص خود را داشت . 

سرمربی تیم هندبال نفت وگاز گچساران در مورد بازی آخر این تیم هم گفت : تیم هپکو تیم بسیار خوبی است اما ما تلاش می کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم . امیدوارم بر خلاف بازی مقابل سپاهان که کمی هم بدشانس بودیم . بخت خوبی داشته باشیم و نتیجه مطلوبمان را کسب کنیم . ما هنوز شانس قهرمانی داریم و هیچ چیزی غیر ممکن نیست. 

کیخایی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا در این فصل با مشکلات مالی مواجه بودید یا نه بیان داشت : خدا را شاکرم که در این فصل مشکل مالی نداشتیم . تاکنون 60 درصد قرار داد بازیکنان پرداخت شده است و مابقی آن هم در زمان معینی پرداخت می شود . خوشبختانه سطح قرار داد ها در تیم ما خیلی بالا نیست و به همین دلیل مشکلی وجود ندارد.

وی درباره برنامه های سال آینده هم بیان داشت: این مسئله دست من نیست . ابتدا باید ببینم که باشگاه تمایل دارد با من همکاری کند یا خیر ، در صورت ماندن برنامه ریزی می کنیم تا تیم را بهتر کنیم .

کیخایی در پایان و در مورد انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان رئیس فدراسیون با اکثریت آرا عنوان کرد: همان طور که گفته بودم . رحیمی بسیار با تجربه است و سال ها در هندبال سکان دار بوده است . وی کار های بزرگی برای این رشته انجام داده است و همان طور هم که گفته است اگر با تقویم جلو برود برای هندبال خیلی خوب است . امیدوارم رحیمی بتواند حواشی را از هندبال دور کند و هندبال را به جایگاه اصلی خود برساند . نباید فراموش کرد که اکثریت جامعه هندبال با رحیمی موافقت کردند و همه انتظار دارند تا بیش از گذشته بر روی تیم های پایه ، گسترش هندبال و عدالت میان هندبالی ها کار شود . 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار