کرمان؛

21 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان رفسنجانی

190 مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رفسنجان از ابتدای امسال بیش از 21 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده اند.

21 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان رفسنجانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا امیرحسینی، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغالزایی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان طی امسال پرداخت شده بیشتر در حوزه کشاورزی و پرورش دام و طیور، قالی بافی، مشاغل خانگی، خدماتی، تولیدی و دیگر مشاغل بوده است گفت: متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی در این شهرستان از 10 تا 450 میلیون ریال تسهیلات با سود چهار درصد و یا بدون سود دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه اشتغال و مسکن از مهمترین نیازهای مددجویان زیرپوشش این نهاد است افزود: دغدغه افراد و اشخاص بعد از اشتغال مسکن است که مددجویان فاقد مسکن در روستاها و در شهرها با دریافت تسهیلات بلاعوض صاحب سرپناه و خانه می شوند.

امیر حسینی با اشاره به اینکه امداد مسکن پس از اشتغالزایی در اولویت دوم کاری کمیته امداد امام خمینی (ره) است ، خاطر نشان کرد: در این راستا در رفسنجان طی امسال 22 واحد مسکن روستایی با ارایه تسهیلات بلاعوض به هر واحد، 150 میلیون ریال ساخته شده و در مجموع در این راستا بیش از سه میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از سوی کمیته امداد رفسنجان به نیازمندان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین 19 واحد مسکن شهری با ارایه تسهیلات بلاعوض 250 میلیون ریال به هر واحد احداث شده که در مجموع بیش از چهار میلیارد و 750 میلیون ریال بلاعوض به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رفسنجان یادآورشد: کمک به تعمیرات جزئی 145 مورد مسکن مددجویان شهرستان رفسنجان نیز با بیش از 2 میلیارد ریال طی امسال انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار