اصفهان؛

شناسایی استعدادها وظیفه جشنواره حسنات است

دبیر ششمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات گفت: این جشنواره تلاش کرده در جهت استعدادیابی و شناسایی فیلم‌سازان جوان گام بردارد و قرار است در اصفهان بماند اما جهانی فکر کند و از هر جایی فیلم‌سازان را شناسایی کرده و گرد هم آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید رسول صدرعاملی دیشب در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات اظهار کرد: در این دوره از جشنواره از بین 3 هزار فیلم، 127 فیلم‌ساز انتخاب شدند و در این چند روز فضایی فراهم شد تا از نظرات یکدیگر استفاده کنند و به آرزوهای خود جدی‌تر بیندیشند.

وی افزود: این جشنواره تلاش کرده در جهت استعدادیابی و شناسایی فیلم‌سازان جوان گام بردارد.

دبیر ششمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات یادآور شد: این جشنواره قرار است در اصفهان بماند اما جهانی فکر کند و از هر جایی فیلم‌سازان را شناسایی کرده و گرد هم آورد.

صدر عاملی این جشنواره را عین نیکوکاری دانست و گفت: همه کسانی که برای قوت این جشنواره تلاش کنند، شامل برکت می‌شوند و می‌توانند آن را در جامعه تسری دهند.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های مختلفی در این دوره جشنواره برگزار شد، تصریح کرد: کارگاه انیمیشن دوبعدی، تالار ایده، برنامه‌ریزی فیلم و دستیاری کارگردانی، پرداخت پایان‌بندی در فیلم و روایت خلاق از واقعیت از جمله این کارگاه‌ها بوده است.

صدرعاملی در پایان ابراز امیدواری کرد این کارگاه‌ها تا جشنواره سال آینده به صورت ماهانه در اصفهان برگزار شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار